Powiązanie Arki z Energą rozwija się w najlepsze. Obie strony już od dłuższego czasu darzą siebie wzajemnym zaufaniem. Przełożyło się to na podpisanie nowej umowy. Znak sponsora jeszcze do niedawna można było zauważyć na tyle koszulki. Teraz już wiadomo, że ujrzymy go na jej przedniej stronie. Wszystko za sprawą przejścia z miana sponsora oficjalnego na partnera strategicznego. Takowa zmiana przyniesie klubowi korzyści finansowe. 

 

ff1eccb9_porozumienie-przedluzone.jpg

A oto komentarz Marcina Gruchały, prezesa i większościowego akcjonariusza Arki: "Cieszymy się z kontynuacji tej wieloletniej i owocnej współpracy. Codzienna praca nad działaniami marketingowymi, generowanie szerokich zasięgów komunikacyjnych, ekspozycja marki Energa czy też prospołeczne i prozdrowotne działania Arki Gdynia w minionym roku sprawiły, że w nowym wsparcie naszego Sponsora będzie jeszcze większe. To dużo znaczące potwierdzenie, że kierunek, który wyznaczyliśmy sobie w kwietniu ubiegłego roku, jest kierunkiem właściwym. Bardzo się cieszę, że możemy kontynuować tę współpracę. Cieszę się, że Arka „nie wisi" na jednym sponsorze. Najchętniej widziałbym pięć takich firm jak Energa niż jedną, która z jakichś powodów utrzymuje 40% budżetu. Uważam, że budujemy zdrowy i transparenty budżet klubu."

Magdalena Marszałkowska, dyrektorka departamentu marketingu Energi, chwali współpracę z według niej zdrowo zarządzanym gdyńskim klubem: "Energa współpracuje z klubami, które wyróżniają się profesjonalnym zarządzaniem, stabilnością oraz długofalowym podejściem do rozwoju zarówno sportowego, jak i społecznego. Właśnie dlatego chcemy kontynuować naszą współpracę z Arką Gdynia, wspólnie wspierając lokalne społeczności i sportowy rozwój regionu" - mówiła.

Dotychczasowe porozumienie pomiędzy Arką a Energą zostało wydłużone o co najmniej 18 miesięcy. Będzie zatem ważne do połowy 2026 roku.